Sunday, April 4, 2010

ကိုေက်ာ္သူ၏ facebook အင္တာနက္စာမ်က္ႏွာအား အေႏွာင့္အယွက္ေပးသူမ်ားမွ ေႏွာင့္ယွက္ခဲ့ႀက။




လူမႈေရးလုပ္ငန္းမ်ား လုပ္ေဆာင္ေနေသာ ကိုေက်ာ္သူအား သူ၏ နာေရးကူညီမႈအသင္း(ရန္ကုန္)ႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ သတင္း၊ ေဆာင္းပါးမ်ား ပါ႐ွိေနသည့္ Facebook Website ရွိ KyawthuFans တြင္ Post မ်ား၊ Comments မ်ား ေရးသားမရျခင္းႏွင့္ သတင္းေဆာင္းပါးအသစ္မ်ား မပါရွိေတာ့သည့္အတြက္ ေမးျမန္း ၾကည့္ရာတြင္ ကိုေက်ာ္သူမွ ေအာက္ပါအတိုင္း ျပန္လည္ေျဖၾကားခဲ့ပါသည္။

(ဟုတ္တယ္ … Facebook Website က ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ Kyawthufans ဆိုတာ .. ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ Fan ပရိတ္သတ္ေတြက လုပ္ေပးထားတာ။ ဒါေၾကာင့္လဲ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ လူမႈေရးကူညီမႈ ကိစၥေတြကို ပရိတ္သတ္ကို ခ်ျပႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ ကိုယ္က်ိဳးမပါတဲ့ လုပ္ရပ္ပါ။ ဒါေပမယ့္ (၃) ပတ္ေလာက္ရွိၿပီ။ တစ္စံုတစ္ေယာက္ ဒါမွမဟုတ္ အဖြဲ႔အစည္းတစ္ခုကေန အဲဒီ Facebook Website ကုမၼဏီကို လုပ္ႀကံဇာတ္ခင္းၿပီး ပိတ္ခိုင္းလုိက္တာ။ နာေရးကူညီမႈအသင္း(ရန္ကုန္)ရဲ႕ Gmail (ဂ်ီေမး)ကိုလည္း ပိတ္မယ္ .. ဘာညာနဲ႔ Warning (သတိ) ေပးၿပီး အေၾကာင္းၾကား စာပို႔ခံရတယ္။

ဘာေတြလည္းဗ်ာ .. ေအးေအးေဆးေဆး အခမဲ့ မသာခ်ေပးေနတဲ့ သူကုိ လာတိုက္ခိုက္တာ။ အခမဲ့ မသာခ်ေပးေနတဲ့ သူကို မနာလိုေတြျဖစ္ေနတာ။ ရွင္းရွင္းေျပာရရင္ ကၽြန္ေတာ္ အလုပ္ႀကံခံရတာပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ေအးေဆးပါ။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ပတ္သက္ေနတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ပိုင္းကေတာ့ ဒီအတိုင္း ၾကည့္ေနမွာ မဟုတ္ဘူး။ ၀ဋ္လည္လိမ့္မယ္လို႔ပဲ ေျပာလိုက္ပါမယ္။ ကိုယ့္ျပဳေသာကံ ပဲ့တင္သံ ကိုယ့္ထံျပန္လာမယ္ေနာ့ . . . . ။

ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္ထပ္ၿပီးေတာ့တင္ဖို႔ ေဆာင္းပါးေလးေတြ ေရးထားတာ ရွိတယ္။ ယခု ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ kyawthufans အပိတ္ခံထားရေတာ့ နာေရးကူညီမႈအသင္း(ရန္ကုန္)ရဲ႕ သတင္း၊ ေဆာင္းပါးေတြတင္ဖို႔ ေရးထားတာေတြလည္း တင္လို႔မရဘူး ျဖစ္ေနတာေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္ “ မ်ိဳးဆက္သစ္ Hip Hop လူမႈေရး သူရဲေကာင္းမ်ား” ဆိုတဲ့ ေဆာင္းပါးေလး တင္ဖို႔ ရွိပါတယ္။ တင္လို႔ျပန္ရခဲ့ရင္ေတာ့ Fans ပရိတ္သတ္မ်ား အသစ္ထပ္ၿပီး ဖတ္႐ႈအားေပးလို႔ ရမွာပါ…) ဟု ေျဖၾကားသြားပါသည္။

(ေပးပို ့လာသူ ဘားမား ပါပါရာဇီအား ေက်းဇူးတင္ရွိပါသည္)။

ကိုနစ္ဆီ မွ

No comments:

Post a Comment