Sunday, August 14, 2011

ေျဖေပးပါ ဆရာ


ဆရာ
ဆရာက ဆရာပါဆရာရယ္
သို႔ေပမယ့္
၁၀ ရက္ထဲ တက္ရတဲ့
အေ၀းသင္ေက်ာင္းသားဘ၀
ဆရာ့အတြက္
အမွတ္တရေတြေပးခဲ့တဲ့ က်ေနာ္

စစ္အာဏာရွင္လက္ေအာက္
က်ေနာ္လိုေက်ာင္းသားတေယာက္ေၾကာင့္
အခက္ေတြ႔ ရတဲ့ ဆရာ
ေျဖရခက္တဲ့ ေမးခြန္းေတြ
ေမးတဲ့ က်ေနာ္
က်ေနာ္မွားလား
ဆရာမွားလား ဆရာ

ေက်ာက္သင္ပုန္း
အစိမ္းေရာင္ေပၚက
ဘယ္သူေရးမွန္းမသိတဲ့
ငါဟဲ့ Philo ေက်ာင္းသားဆိုတဲ့ ကဗ်ာ
ကို ရင္ခုန္မိတဲ့ က်ေနာ္
က်ေနာ္မွားလား
ဆရာမွားလား ဆရာ

လူ႔ အခြင့္ အေရးေန႕မွာ
အျဖဴေရာင္၀တ္ဖို႔ လိုက္ေျပာမိတဲ့ က်ေနာ္
က်ေနာ္မွားလား
ဆရာမွားလား ဆရာ

ေက်ာင္း၀င္းထဲက
ဂစ္တာမတီးရ ဆိုင္းဘုတ္ေလးေအာက္မွာ
ဟုတ္ကဲ့ လို႔ေရးမိတဲ့ က်ေနာ္
က်ေနာ္မွားလား
ဆရာမွားလား ဆရာ

မွားတာေတာ့ မွားေနတာ
အမွန္ပဲဆရာ
ဆရာနဲ႔ က်ေနာ္မဟုတ္ရင္
တေယာက္ေယာက္ပဲ ဆရာ
အရင္က အခက္ေတြ႔ေနရင္
တမလြန္က ေျဖေပးပါဆရာ။ ။

မွတ္ခ်က္။ ။ ဒႆနဆရာ နႏၵာသိန္းဇံ ကြယ္လြန္ၿပီ ဆိုတာေတြ႔ လိုက္ရလို႔ ခ်င္ခ်င္းတန္းေရးလိုက္ပါတယ္။ အဲတုန္းကေတာ့ ဆရာကက်ေနာ့္ကို ဘယ္လိုေကာင္ထင္လဲ မသိဘူး။ က်ေနာ္ကေတာ့ ဆရာနဲ႔ ေတာ္ေတာ္ အတိုက္အခံပါ။ သို႔ေပမယ့္ ဆရာကေတာ့ ဆရာပါ။

Philo ေက်ာင္သားေလးျဖစ္ခဲ့သူ
ဖိုးရႈပ္ေလး

No comments:

Post a Comment