Tuesday, September 20, 2011

ဘေလာ့ ၂ ႏွစ္ျပည့္ေမြးေန႔ 4shokelay

"ဖိုးရွဳပ္ေလး ဘေလာ့ ျဖစ္ေပၚလာျခင္း ႏွင့္ ၂ ႏွစ္ျပည့္ေမြးေန႔မွာေျပာျခင္ေသာစကား"

က်ေနာ္ အင္တာနက္ကိုစသံုးထဲက စာေတြဖတ္တယ္ သတင္းေတြဖတ္တယ္။ အဲလိုဖတ္ရင္းဖတ္ရင္းပဲ က်ေနာ္အဲဒီဖတ္တဲ့ စာေတြ သတင္းေတြကိုေရးတဲ့လူျဖစ္ခ်င္လာတယ္ အထူးသျဖင့္ သတင္းေတြကိုမွ်ေ၀ခ်င္တယ္၊ ဘေလာ္ကာ တေယာက္ျဖစ္ခ်င္လာတယ္။

သို႔ေပမယ့္ ဘေလာ္ကာလုပ္ဖို႔ ဆိုတာျပည္တြင္း မွာ မလြယ္ကူပါဘူး။ ျပီးေတာ့ က်ေနာ္လဲ ဘေလာ့နဲ႔ပက္သက္ျပီး ဘာဆိုဘာမွမသိဘူး။ ေျပာရရင္လဲ ဒီေကာ္နက္ရွင္ေတြ၊ စစ္အစိုးရေတြကပါရအုန္းမယ္။ ဒီလိုပဲက်ေနာ္ ေနရင္း ကဗ်ာေရးျပီး VOA ပရိတ္သတ္ထံမွေပးစာ ဆီကို ဖိုးရွဳပ္ေလး ဆိုတဲ့ နာမည္နဲ႔ပို႔တယ္။ ေနာက္ ၂၀၀၉ ရဲ႕ ၁၉ ဇူလိုင္နဲ႔ က်ေနာ္ ဆိုတဲ့ စကားေျပေလးကို ကိုညိဳၾကီးဘေလာ့ ကိုပို႔ရင္း သူ႔ဆီက ျပန္စာေလးတေစာင္ အားတက္စရာရလာတယ္။ သူ႔ဘေလာ့နဲ႔ က်န္တဲ့ဘေလာ့ကာေတြ ဆီမွာ က်ေနာ့္ စကားေျပေလး ပါလာတာေတြ႔ရယ္။ က်ေနာ္အဲဒါေလးေတြၾကည့္ ရင္းပီတိေတြ ဖ်ာခဲ့ရတယ္။ (ေနာက္ဆက္တြဲ တခုေတာ့မျဖစ္ဘူးေနာ္ ဟဲ) ဒီေနာက္ပိုင္း က်ေနာ္ၾကိဳးစားျပီး ကလိလိုက္ရာကေန က်ေနာ့္ ဘေလာ့ေလးတခုရလိုက္တယ္။ ရရခ်င္းပဲ ဘေလာ္ကာကိုုျဖိဳးေ၀ ကိုဂ်ီေတာ့ကေန ေမးရင္းျမန္းရင္း စလုပ္ျဖစ္လာတယ္။ ေနာက္သူက Layout ေတြျပင္ေပးတယ္ ဘယ္လိုေလးေတြလုပ္ရင္ေကာင္းတယ္ ဘာေတြညာေတြဆိုတာေတြကို ညဘက္ ခ်က္တင္တက္တိုင္း ေျပာျပတယ္။ (ေနာက္တခုလဲပါေသးတယ္ဗ် ဒီဘဲ က်ေနာ့္ကို ခ်ိန္းေခ်ာက္ေသးတယ္။ "ဖိုးရွဳပ္ ဘယ္မွာရွိတယ္ ဘာလုပ္တယ္ဆိုတာကို ဟိုေျပာမယ္ဒိေျပာမယ္နဲ႔") ဒီလိုနဲ႔ က်ေနာ္လဲ အင္တာနက္ဆိုင္နဲ႔ ေဆာ္နဲ႔မွားျပီး ေဆာ္္နဲ႔ေတာင္ျပတ္တဲ့ အထိ ဘေလာ့ေပၚမွာ ေမြ႕ေပ်ာ္ခဲ့ပါတယ္။ ဒီၾကားထဲ အင္တာနက္ဆိုင္မွာ သံုရေတာ့ ေထာက္လွန္းေရးဆိုတဲ႔ ရန္ကိုလဲ ေရွာင္ရပါေသးတယ္။ ေကာ္နက္ရွင္ရယ္၊ ၀က္ဘ္ဆိုဒ္ပိတ္ပင္မႈေတြရယ္ကို ေက်ာ္လႊားႏိုင္ဖို႔ ဟိုေက်ာ္ဒီခြ ခုန္ျပန္ေက်ာ္လြားပညာေတြကိုလဲအြန္လိုင္းကေန ေလ့လာရပါေသးတယ္။ ေနာက္ပိုင္းေတာ့ အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ က်ေနာ္ အဆက္ျပတ္ခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ကာလေလးေတြလဲ ရွိခဲ့ပါတယ္။ ေျပာသာေျပာရတာ က်ေနာ့္ ဘေလာ့ကိုေတာ့ က်ေနာ့္ အရိပ္တခုလို က်ေနာ္အျမဲ ေနခဲ့ပါတယ္။ က်ေနာ္တင္တဲ့ Post ေတြေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားဆိုသလိုပဲ က်ေနာ့္ မိတ္ေဆြေတြကို က်ေနာ္ Gmail ကေန တဆင့္ ပို႔ေပးျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။

ဒီလိုေတြ က်ေနာ္ျဖတ္သန္းခဲ့ရင္း ဒီဘေလာ့ေလး ၂ ႏွစ္ျပည့္ တဲ့ အခ်ိန္ကာလတခုကိ္ုေရာက္လာပါျပီ။ ခုဆိုရင္ ဒီ ၂ ႏွစ္အေတာအတြင္း ကဗ်ာ ေတြလဲ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားေရးခဲ့ပါျပီ။ ဘေလာ့ကိုလာလည္တဲ့ မိတ္ေဆြေတြလဲ ေသာင္းတစ္ေထာင္ေလာက္ေက်ာ္သြားခဲ့ပါျပီ။ က်ေနာ့္ဆီကို ေမးလ္ကေန သတင္းေတြ၊ ေဆာင္းပါးေတြ၊ ေၾကျငာခ်က္ေတြ၊ ကဗ်ာေတြ ပို႔ေပးခဲ့တဲ့လူေတြကိုလဲ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားေတြ႔ခဲ့ရပါတယ္။ က်ေနာ့္ စီေဘာက္စ္ မွာလဲ စကားေတြေျပာခဲ့တဲ့ လူေတြ၊ ကြန္မန္႕ေတြေပးခဲ့တဲ့လူေတြလဲ အမ်ားၾကီးရွိခဲ့ပါျပီ။ ဒီလိုက်ေနာ့္ရဲ႔ရလဒ္ အနည္းငယ္ အတြက္ က်ေနာ္ေပ်ာ္မိပါတယ္။ ဒီလူေတြ အားလံုးကိုလဲ ေက်းဇူး အမ်ားၾကီးတင္မိပါတယ္။

က်ေနာ္ အဓိကအားျဖင့္ က်ေနာ့္ ဘေလာ့ကို က်ေနာ္ေရးသားရျခင္း ရည္ရြယ္ခ်က္ေတြ အမ်ားၾကီးရွိခဲ့ပါတယ္။ အႏွစ္ကိုေျပာရရင္ က်ေနာ္ ဒီဘေလာ့ကိုေရးတာ က်ေနာ္တို႔ နိုင္ငံ ဖိႏိုပ္မႈေအာက္ကေန လြတ္ေျမာက္ဖို႔ အတြက္ပါ။ ဒီဘေလာ့ကို က်ေနာ္ ေရးတဲ့ဘေလာ့လို႔ေျပာရေပမယ့္ က်ေနာ္ ဒါေတြကိုလုပ္ခ်င္စိတ္ ျဖစ္လာေအာင္ ဖန္တီးေပးတဲ့ မတရားမွႈေတြကို ေတာ္လွန္လိုေသာစိတ္၊ အာဏာရွင္မုန္းတီးေသာစိတ္ေတြနဲ႔ ႏိုင္ငံေရးအသိစိတ္ေတြက ေရးတယ္ လို႕ေျပာရင္လဲ လံုး၀ျငင္းလို႔မရပါဘူး။ ဘေလာ့ဆိုတာ ဆိုရွယ္မီဒီယာထဲက တစ္ခုပါ။ မီဒီယာဆိုတာ ဟာလဲ အာဏာအလြဲသံုးစား လုပ္မႈေတြကို ေစာင့္ၾကည့္ စစ္ေဆးႏိုင္ဖို႔ နဲ႔ လြဲမွာေတြျပန္လည္တည့္မတ္ႏိုင္ဖို႕ အတြက္ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ့္ ဘေလာ့ေလးကို က်ေနာ္ သက္ရွိထင္ရွားရွိေန သေရြ႕ က်ေနာ္ လြတ္လပ္စြာ လွဳပ္ရွားႏိုင္သေရြ႕ (ေနဘုန္းလတ္လိုမျဖစ္သေရြ႕ကိုဆိုလိုပါတယ္) က်ေနာ္ ဆက္လက္လုပ္ေဆာင္ေနမွာပါ။

က်ေနာ္ ဘေလာ့ ေမြးဖြားလာျခင္း က်ေနာ့္ ဘေလာ့ သက္၀င္လွဳပ္ရွားေနျခင္းေတြ အတြက္ အထူး ေက်းဇူးတင္ထိုက္သူေတြ ျဖစ္တဲ့ ဘေလာ္ကာရဲေဘာ္ ကိုညိဳၾကီးကိုျဖိဳးေ၀ တို႔ကိုေက်းဇူးတင္မိပါတယ္။ ေနာက္ ေျပာရင္းဆိုရင္းသြားရင္းလာရင္း ခင္မင္မွဳေတြရလာျပီး အားေတြေပးခဲ့တဲ့ ဘေလာ္ကာရဲေဘာ္ ကိုဒီမိုေ၀ယံ၊ စက္တင္ဘာအရွင္ထာ၀ရ နဲ႔ ဘေလာ္ကာရဲေမ မျမတ္ေလးငံု တို႔ ကိုလဲ ေက်းဇူတင္ေၾကာင္းေျပာလိုပါတယ္။ က်ေနာ္ရဲ႕ က်ေနာ့္ကို အားေပးတဲ့ ဘေလာ္ကာ အေဒၚေတြကိိ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ု အီးေမးမ်ား လက္ခံရယူေနၾကေသာ၊ အီးေမးမွ စာေပသတင္းမ်ားေပးပို႔ေနၾကေသာ၊ ဂ်ီေတာ့မွ အားေပးေနၾကေသာ မိတ္ေဆြမ်ားကိုလဲ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေျပာလိုပါေသးတယ္။ ေက်းဇူးတင္ဖို႔ က်န္ရစ္ေနသူမ်ားရွိရင္လဲ ခြင့္လႊတ္ပါလို႔ေျပာခ်င္ပါတယ္။

က်ေနာ္ဖိုးရွဳပ္ေလး ဒီ ၂ နွစ္ျပည့္ ေမြးေန႔ကေန ေနာင္ကာလ မ်ား အထိ ဆက္လက္ၾကိဳးစားသြားမယ္လို႔ေျပာရင္း က်ေနာ္ ဒီစာေလးကို ဒီမွာပဲရပ္ပါရေစ။

သတ္ပံု သီးခံပါ။

မွတ္ခ်က္။ ။ (၂)ႏွစ္ဆိုသည့္ကာလ တခုကို ျဖတ္သန္းလိုက္ရေသာ ဘေလာ္ကာ တေယာက္ ေျပာခ်င္ ေသာစကားမ်ားသာျဖစ္ပါတယ္။

ဖိုးရွဳပ္ေလး 4shokelay ဖိုးရွဳပ္၄

1 comment:

  1. ဖိုးရႈပ္ေလး
    Blog ၂ ႏွစ္ျပည့္ ေမြးေန႔ကို လာလည္သြားပါတယ္။ တိုင္းျပည္ တိုးပြားဖို႔အတြက္ ဘေလာ့ဂ္တိုက္ပြဲဆိုတာ ရွိေနဦးမွာပါပဲ။ စစ္အာဏာရွင္ဆန္႔က်င္ေရး ဘေလာ့ဂါဆိုတဲ့ ဘ၀ကို တို႔တစ္ေတြ ေက်ေက်နပ္နပ္ႀကီး ေရြးခ်ယ္ခဲ့ၾကတာပဲ မဟုတ္လား။
    အခ်ိန္ရ၊ အခြင့္သာတဲ့တစ္ေန႔ မင္းနဲ႔ အျပင္မွာ ဆံုခ်င္ေသးသကြာ။

    ေရွ႕ဆက္၊ ဆက္လက္၊ လက္တဲြ၊ တိုက္ပြဲ ၀င္ၾကဦးစို႔!
    ညိဳႀကီး
    ဗမာျပည္

    ReplyDelete